Hayatın içinden, hayat dair son derece geniş bir yelpazede yayıncılık yapan Boyut,
veritabanındaki bir milyonu aşkın data ile farklı hedef kitlelerin farklı ihtiyaçlarına
uygun yayınları karşılamakta ve okurlarının ilgi alanlarına uygun yayınlar üretmektedir.
Boyut Kültür Danışma Hattı’nda hizmet veren 140 kültür ürünleri danışmanı, her gün
telefonun diğer ucunda okul öncesi çağındaki çocuklardan, 50 yaş ve üzeri okur profiline,
müzikseverlerden tarih ve sanat meraklılarına, hobi tutkunlarından bireysel gelişim
okurlarına, gezginlerden araştırmacılara kadar çeşitlilik gösteren okur profillerine
ulaşma kapasitesine sahiptir.
Veri tabanımızda yer alan okuyucuların her türlü iletişim
bilgileri, doğum günleri, çocuklarının isimleri ve doğum günleri, evlilik yıldönümleri,
daha önce satın aldığı ürünler ve ilgi alanları gibi hayata dair tüm özelliklerinin
kaydı tutulmaktadır. Yeni yayınlanacak ürünlerin planlaması ise bu bilgiler ışığında
okuyucuların ilgileneceği yayınları tespit edilerek gerçekleştirilmektedir.
"Bir milyonu aşkın kayıtlı okuyucuya kişiye özel yayıncılık..."
Yayın danışmanlarımız, her gün ortalama 6000 çağrıya yanıt vermektedir. Gerek internette,
gerekse Kültür Ürünleri Danışma Hattı’na gelen çağrılarda pazar araştırmasını 29
yıldır devam ettiren Boyut, in-house (kendi ürettiği) CRM yazılımıyla veritabanını
oluşturmaktadır. Boyut ürünleri ile şimdiye dek bir milyon çocuk okul öncesi eğitim
almış; 700 bin kişi resim yapmaya başlamış; 500 bin kişinin evinde konser verilmiş;
bir buçuk milyon kişiye farklı gezi kararı aldırılmış; 800 bin kişiye bilgisayar
kullanma becerileri kazandırılmıştır.